Sukcesy, które osiąga człowiek w każdej dziedzinie życia, w dużej mierze zależą od umiejętności komunikowania się. Dopóki inni dzielą nasze poglądy lub myślą podobnie do nas, komunikacja wzajemna wydaje się procesem względnie łatwym. Jeśli jednak podejście drugiej strony jest odmienne, wówczas sukces będzie zależał od tego, jakim poziomem wiedzy z zakresu komunikacji dysponujemy. Komunikacja to skomplikowany i złożony proces. Wymaga świadomej kontroli tego, coi jak przekazujemy oraz sprawdzania, jak nasz komunikat rozumie odbiorca.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
przedstawicieli handlowych, sprzedawców, personelu w firmie, telemarketerów, trenerów
wszystkich osób poszukujących lepszych sposobów komunikacji i kontaktu, które pragną poznać tajniki procesu komunikacji po to, by
skutecznie przekazywać informacje, pracować w zespołach i prowadzić rozmowy.
Celem szkolenia z Komunikacji w biznesie jest:
rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
doskonalenie umiejętności rozumienia innych i wyrażania siebie
uwrażliwienie na komunikację niewerbalną
wzrost pewności siebie w obszarze kontaktów międzyludzkich
nabycie postawy asertywnej w biznesie
Korzyści dla firmy:
poznanie poprawnego modelu komunikacji
znaczna poprawa jakości komunikacji pomiędzy pracownikiem a klientem
umiejętność zastosowania pytań otwartych, zamkniętych, parafrazy,itp.
nauczenie się asertywnych zachowań w komunikacji
poznanie znaczenia mowy ciała w komunikowaniu się z ludźmi
Adeeszkolenia
Mikołów ul. Rynek
e:
t: