Profesjonalna obsługa klienta.
"Klient nasz pan, to on buduje nasz sukces". Wydaje mi się, że to jak rozmawiać z klientem, by być na tyle przekonywującym, by ten chciał z nami dokonać transakcji, by odszedł zadowolony i zawsze wracał do nas, a nie do konkurencji to odwieczne pytanie właścicieli firm małych i dużych, pracowników działów sprzedaży bezpośredniej jak i telemarketingu. Obsługa klienta to nie tylko sprzedaż usług i towarów, ale również szereg zachowań psychologicznych, które należy opanować, by być doskonałym sprzedawcą.„Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej”, powiedział założyciel sieci Wal-Mart.
Każdy z nas pragnie być obsłużonym tak, by zyskać odpowiedź na nurtujące nas pytania, zyskać fachową pomoc i wsparcie przy wyborze określonego rozwiązania. Obsługa klienta odgrywa niezwykle ważną rolę, jeśli chodzi o handel. Chcąc bowiem sprzedać towar lub usługę, zainteresować klienta ofertą, podtrzymać relacje, czy zachęcić do udziału w konkretnym przedsięwzięciu, w każdym przypadku podstawę stanowi to, w jaki sposób inni dbają o nasze potrzeby, wymagania i oczekiwania. Obsługując klienta, każdy powinien zwrócić uwagę na szereg istotnych kwestii. Wygląd, ubiór, wypowiadane słowa, gesty, konkretne zachowania, a nade wszystko wiedza, którą można podzielić się z potencjalnymi klientami to wszystko świadczy o profesjonalnej obsłudze klienta bądź nie.
Jeśli chcesz udoskonalić obsługę klienta w Twojej firmie przyjdź do nas. Na pewno Ci w tym pomożemy.
Obsługa klienta Mikołów polecam
www:adeeszkolenia.pl
e:
t:
Adres:
Adeeszkolenia
Mikołów ul. Rynek